donderdag 8 oktober 2015

Drama Queen is back

En hoe....

Als er een iemand is die het voor elkaar kan krijgen haar leven wederom overhoop te gooien, dan ben ik het wel. Serieus, klagen mag ik echt niet. Ik heb een vaste baan, ga via mijn werkgever naar school, mijn dochter gaat super op school, ik ga nog steeds met dezelfde "hij" ja echt, we're still Together hoe vind je die dames? Had jij dat verwacht? Nou ik niet! En zal ik jullie een roddel vertellen? Aangezien ik zolang ben weggeweest, mag ik mijn drama's wel goed openen toch?

Nou, komt ie dan,.......in mijn jaar van stilte,.....ben ik ondertussen,...ja komt ie....

Trotse moeder geworden!!

Ha! Zeg eerlijk! Die had je niet aan zien komen he! Nou, ik moet zeggen, ik dus ook niet!
Dus dat bedoel ik, ik heb alles wat misschien een droom, het onbereikbare, ondenkbare is voor een ander en ik heb het gewoon!! Supergek en smoorverliefd op mijn kleine hummel en toch, ja komt het, toch mis ik iets. Zijn het mijn hormonen die nog door mijn lichaam gieren, blame it on het "ontzwangeren" of is het mijn "drama" kant of gewoon een fuckin combi van beide? Ik heb geen flauw idee. Ik wil zoveel zeggen, zoveel bloggen, maar alles komt tegelijk in me op. Van nu tot waar ik ben gestopt met schrijven, ik volg mezelf af en toe al niet meer, laat staan degene die dit leest (lezen, word het überhaupt wel gelezen?!)  

Zucht,....word nou alweer moe van mezelf en ik ben al moe van de nachtelijke voedingen, tientallen kruikjes die opgewarmd moeten worden en niet te vergeten de bekende luiers! Maar ik moet weer af en toe van me afschrijven, want ik heb weer veel, maar dan ook weer veel te veel opgekropt. Het is dubbel, maar ik ben zielsgelukkig met m'n kleine, m'n tienerkind, mijn vriend en dochter, maar toch,
de andere kant van dit alles maakt me soms doodongelukkig. En het feit dat ik dat nu hardop heb uitgesproken of laar ik zeggen, opgeschreven. Os voor mij hopelijk een begin om eraan te werken!
Hebben jullie me gemist? Of zal ik gewoon alles voor me houden haha! 
Slaap lekker dears,....

 photo 29d90442-c811-4125-9d97-09f53f336743.jpg

1 opmerking:

  1. ik heb je zeker gemist wijfie!!! Blij toe dat je weer bent gaan schrijven. Soms kan je niet altijd alles luchten in het menselijke leven, maar op digitaal weer wel, just like me. Ik herken je gevoel wel, je hebt alles wat 'n ander van kan dromen, maar je blijft die leegte voelen, terwijl het al in je zit, maar het gevoel voel je gewoon nog niet. Ik denk dat je soms jezelf kan vergeten en alles maar weer blijft herhalen, uiteindelijk ben jij diegene de KRACHTIGE MOTOR in het huis, zonder jou kunnen ze niets. Jij zorgt voor alles, jij zorgt altijd voor iedereen, maar voor jezelf zorgen is een ander koek natuurlijk en daarom blijf je die 'leegte' voelen en op zoek bent naar wat anders. Dus het wordt een zoektocht maar je komt er wel.. ooit op 'n dag, ga je het beseffen! Geniet van je kleine jochie, want hij wordt heel snel groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Please leave a message,...Tips & comments are always appreciated ♥